Ben ve Sen

Sen imkansızdan geliyorsun,
benim ardıma bakmadan uzaklaştığım…
Eksilerek büyüyoruz sandığının aksine,
ve
adın anıldıkça iyileşiyor çaresi zaman koşulan yaralarım.

Senin gözünü korkutuyor aramızdaki esrarengiz mesafe,
bense orada özgürlüğümün vaat ettiklerini görüyorum.
Uzaklaştıkça netleşiyor yüklendiğin hüzün,
ve ben,
geleceği olmayan geçmişimi unutuyorum gözbebeklerinde.

Sen arzularını bastırdığın coğrafyanda yetinmeye alışmışsın.
Benimse kadere yer yok edebiyatımda.

Sen kelimelere yüklüyorsun mesuliyeti…
Bense medet ummaz oldum harf birleşimlerinden.
Aynı dili konuşabilmek için sessizlikte buluyorum çareyi,
Ve
sustukça sen, anlam kazanıyor nedenin.



1 comment:

  1. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böyle.)
    sıcacık samimi ve içten..
    çok hoş bir tınısı var yazılarınızın..
    kutlarım sizi..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen.
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    gönül dolusu muhabbetle...

    ReplyDelete