Daha Ne Bekliyorsun

Sıradan konuşmalar hatırlıyorum
yazdan, yarım kalan.
Hatırlıyorum,
planlı bir terkediş öncesinde
isyanımın ardına saklanmış
arzularımı,
ve
Varlığında yok oluşunu
evveli kırgınlıklarıma atfettiğim gaddarlığımın.

Sızınca şimdime 
artık muhafaza edemediğim anılarım,
anlamsızlaşıyor aleyhine atanan tüm gerekçeler.

Özgürlüğe hükümlü bedenimin
anarşist yandaşı,
zaman giriyor aramıza, zaman!


Daha ne bekliyorsun?
Ya azad et beni,
kefareti olsun canımdan çalmanın,
ya da söyle de bıraksın yakamı
şu yapışkan beynimin tanıdık saplantıları.



Özgürlüğe hükümlü bedenimin
anarşist yandaşı,
ben her ihtimalde seni seçiyorum.
Sen daha neyi bekliyorsun...



1 comment:

  1. ne guzel bı sıır suankı duygularımı ozetlemıs resmen!!
    Bu arada blogunu yenı kesfettım.. takıpteyım benımkıne de beklerım :) Sevgılerrrr..

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    ReplyDelete